viernes, 26 de diciembre de 2008
Economia/Turisme.-El 60% dels espanyols visitarà la casa familiar
Economia/Turisme.-El 60% dels espanyols visitarà la casa familiar aquest Nadal, respecte del 57% que prefereix l'hotel. El 60% dels espanyols visitarà a la família a casa aquestes festes nadalenques, respecte del 57% que preferiria allotjar-se en un hotel abans d'estar amb la família, segons una enquesta realitzada pel web turística TripAdvisor sobre viatges en Nadal entre 600 usuaris.
Pel que fa a altres formes de passar el Nadal, el 16% dels enquestats ha assegurat que passarà a soles o amb la parella aquests dies, mentre que un 16% més aprofitarà aquestes vacances per visitar algun destí turístic del costat de la família.
A més, el 22% dels enquestats s'ha mostrat contrari a ser l'amfitrió dels dinars familiars per l'estrès que això produeix, mentre que el 52% ha apuntat les compres nadalenques com causants de l'ansietat. El 22% dels enquestats preveu beure més alcohol que habitualment.
Respecte als viatges nadalencs, els viatgers consultats per TripAdvisor han destacat els alts preus dels bitllets d'avió, tren o autobús (22%) i els retards, que s'accentuen en aquesta època (16%), com els aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de viatjar.
Pel que fa als canvis d'hàbits dels espanyols en aquestes festes, el 15% ha reconegut que viatjarà amb un equipatge de mà més gran o pesat d'allò permès i un 12% ha admès adquirir més productes lliures d'impostos dels admesos, sense declarar-los en la duana. Alhora, un 23% ha reconegut haver donat propina en els seus viatges durant aquest any.
CADA COP MÉS MAL EDUCATS ...
Pel que fa al comportament dels turistes, un 55% dels enquestats ha admès que els viatgers han perdut les bones maneres durant els últims deu anys. Entre els motius que al·leguen es troba l'efecte dels retards i embussos (44%) i el descens generalitzat de la bona educació (22%).
Per nacionalitats, un 21% ha considerat que els turistes espanyols són els més mal educats, per davant de estatunidencs (17%) i italians (12%). Entre els comportaments més rebutjats, un 32% aquells viatgers que desprenen mala olor o són mal educats, seguits d'aquells que tracten amb menyspreu a auxiliars de vol i altres treballadors vinculats al sector turístic (22%).
NUESTROS SERVICIOS: INTERNET MARKETING, Un diseño orientado a buscadores, una buena optimización de las páginas, una alta popularidad, y un elevado tráfico, contribuyen de forma importantísima a que su web ocupe los primeros puestos de los buscadores. Déjenos diseñar -o- mejorar su presencia en Internet. Elija los servicios que más se adapten a sus necesidades Y que le permitirán disfrutar de más visitas a su web , mejores visitas y más contactos. Consigua estar en GOOGLE Top10. http://www.internetmarketing.qc.com/ . U.K. Phone:+442032394677 - Telf. España +34650604608 - Telf. Mèxico +525584213772 . SKIPE: PAGINESGROGUES- YAHOO: PAGESJAUNES2 - MSN: INTERNETMARKETINGEUROPA ::: e-mail: info@internetmarketing.qc.com - eturisme@gmail.com -
http://www.internetmarketing.qc.com/testimonials.html .
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario