Una bona iniciativa, idea o projecte no és suficient per si sol. És necessari que s’implementi adequadament i, sobretot, que arribi al públic a qui va dirigit.
El primer cap de setmana de la campanya Andorra, al maig més que mai ha estat marcat pel desconeixement absolut per part dels visitants. La meteorologia no ha jugat a favor ni de la presència de turistes ni de les vendes. Els resultats del primer tram de la campanya, per tant, s’han d’avaluar amb aquest element determinant. Ara bé, difícilment s’aconseguirà atreure visitants si la promoció, a la qual s’hi ha adherit una xifra gens menyspreable de 400 establiments, no és capaç de traspassar les fronteres. Els establiments coincideixen a explicar que entre els clients forans la iniciativa no era coneguda i que els mateixos comerços o restaurants adherits havien d’explicar-ne les característiques i l’abast de la campanya de promocions. Tant el Govern com Andorra Turisme tenen recursos limitats per dedicar-los a grans campanyes publicitàries, però ni tan sols s’han explotat a fons vies molt més assequibles com ara xarxes socials i Internet en general. La repercussió a Facebook i Twitter del projecte és pràcticament marginal, com també costa trobar-ne rastres als principals cercadors més enllà de les ressenyes de les publicacions del país, que sí que n’han fet un ampli ressò, webs institucionals i algun establiment adherit. La posada en marxa de fórmules i projectes per desestacionalitzar l’arribada de turistes és més que necessària. I el maig, un cop finalitzada la temporada de neu, és un dels mesos més complicats de l’any. Per això cal aplaudir la idea del departament de Turisme, centrada en els descomptes en un moment que el consumidor és molt sensible al preu, així com l’excel·lent resposta que s’ha aconseguit per part d’hotels, restaurants i comerços. En el moment de fer balanç i decidir la continuïtat de la iniciativa o l’ampliació a d’altres períodes de l’any caldrà valorar els resultats obtinguts, el grau d’acceptació entre la clientela i la implicació dels agents turístics. Però també caldrà tenir molt en compte que l’impacte promocional ha estat insuficient, així com les vies per publicitar adequadament aquest o d’altres projectes de les mateixes característiques que es puguin posar en marxa.
NUESTROS SERVICIOS: INTERNET MARKETING, Un diseño orientado a buscadores, una buena optimización de las páginas, una alta popularidad, y un elevado tráfico, contribuyen de forma importantísima a que su web ocupe los primeros puestos de los buscadores. Déjenos diseñar -o- mejorar su presencia en Internet. Elija los servicios que más se adapten a sus necesidades Y que le permitirán disfrutar de más visitas a su web , mejores visitas y más contactos. Consigua estar en GOOGLE Top10. http://www.internetmarketing.qc.com/ . U.K. Phone:+442032394677 - SKIPE: PAGINESGROGUES- YAHOO: PAGESJAUNES2 - MSN: INTERNETMARKETINGEUROPA ::: e-mail: info@internetmarketing.qc.com - eturisme@gmail.com -http://www.internetmarketing.qc.com/testimonials.html ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
No hay comentarios:
Publicar un comentario